Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
04-11-2020

Urząd Miasta Lubań pozostaje otwarty i obsługuje interesantów i mieszkańców. Urząd będzie funkcjonował w trybie, który ma zagwarantować zachowanie zasad związanych z reżimem sanitarnym.

Tym mieszkańcom, którzy chcą uzyskać informacje z konkretnego wydziału merytorycznego w przypadku, gdy dana sprawa nie wymaga osobistej wizyty w Urzędzie Miasta Lubań rekomenduje się kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez ePUAP. Numery telefonów do pracowników Urzędu podane są na stronie http://luban.pl/wydzialy-referaty.

Wejścia do Urzędu odbywają się tak, że przy stanowisku do obsługi może znajdować się jedna osoba. Pozostałe oczekują na zewnątrz. W celu uniknięcia oczekiwania na zewnątrz budynku prosimy  kontaktować  się telefonicznie z pracownikami Urzędu oraz umawiać się na konkretną godzinę i dzień spotkania z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.

Wydział Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów tylko i po uprzednim telefonicznym umówieniu przez Interesanta terminu spotkania z pracownikiem Wydziału pod numerem telefonu:

Urząd Stanu Cywilnego, tel. 75 646 44 32

Ewidencja ludności i dowodów osobistych, tel. 75 646 44 41

 

  • Biuro Obsługi Interesanta tel./fax 75 646 44 99;  e-mail: boi.um@miastoluban.pl;
  • Portal usług administracji publicznej ePUAP: http://epuap.gov.pl/,
  • Korespondencję należy kierować na adres: Urząd Miasta Lubań ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań,
  • Regulowanie wszelkich zobowiązań finansowych na rzecz Gminy Miejskiej Lubań za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
  • Zgłoszenie na linię „Powiadom Burmistrza”  tel. 75 64 64 401.

 

 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...