Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
27-07-2017

Rajd odbędzie się na terenie Sudetów w dniach: 4-8.10. 2017 r. z zakończeniem w dniu 7. 10. 2017 r. (sobota) o godz. 15.00 w Ośrodku Wypoczynkowym "Rzemieślnik" w Szklarskiej Porębie Średniej przy ul. Górnej 21, gdzie odbędą się także finały współzawodnictwa i ogłoszenie wyników.

Celem Rajdu jest: poznawanie piękna polskich i czeskich Sudetów, integracja mieszkańców Euroregionu "NYSA", propagowanie turystyki kwalifikowanej i krajoznawstwa, zdobywanie międzynarodowej odznaki wędrowniczej IVV i odznaki Turysta Euroregionu NYSA, promowanie zdrowego stylu życia i aktywnego wypoczynku.

Trasy i noclegi

  • jedna trasa czterodniowa dla 40 turystów pieszych,
  • dwie trasy trzydniowe dla 80 turystów pieszych,
  • pięć tras dwudniowych dla 210 turystów pieszych,
  • dwie trasy jednodniowe dla 70 turystów pieszych
  • jedna trasa specjalna według zasad IVV w niedzielę 8 października 2017 r. (bez noclegów) dla turystów pieszych.

Noclegi:

  • w schroniskach górskich prywatnych i PTTK,
  • w szkolnych schroniskach młodzieżowych PTSM,
  • w domach wczasowych, stacjach turystycznych i ośrodkach wypoczynkowych

UWAGA:

WSZYSTKIE NOCLEGI Z POŚCIELĄ

WYŻYWIENIE I DOJAZDY - we własnym zakresie.


Wysokość wpisowego

  • trasa czterodniowa piesza nr 1 = 170 PLN
  • trasa trzydniowa piesza nr 2 i 3 = 120 PLN
  • trasa dwudniowa piesza nr 4 i 5 = 65 PLN
  • trasa dwudniowa piesza nr 6 i 7 = 60 PLN
  • trasa dwudniowa piesza nr 8 = 55 PLN
  • trasa jednodniowa piesza nr 9 = 20 PLN
  • trasa jednodniowa piesza nr 10 = 10 PLN
  • trasa jednodniowa piesza wg zasad IVV nr 11 = 10 PLN

Warunki uczestnictwa

  • dostarczenie organizatorowi karty zgłoszenia (drużyny 3-10 osobowe i turyści indywidualni) w terminie do 27.09.2017 r. emailem lub pocztą na adres organizatora.
  • wpłacenie wpisowego przelewem bankowym w terminie do 27.09.2017 r. na rachunek bankowy Oddziału Łużyckiego PTSM w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. O/Zgorzelec F/Lubań nr 93 1930 1275 2005 0500 1078 0001,
  • o przyjęciu drużyny na trasy rajdowe decyduje kolejność zgłoszeń (dokonanie wpłaty i dostarczenie karty zgłoszeń),
  • sprzedaż kart startowych na trasy IVV bezpośrednio przed startem.
Więcej na stronie organizatora: http://www.ptsmluban.vipserv.org/kark2017.htm
Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...